sbwp

SAP Business Workplace 2/4

V dnešnom článku sa zameriam na popis pracovného prostredia SAP Business Workplace, ktoré sa vizuálne s rozdelením obrazovky a čiastočne aj funkčne, podobá na klasického poštového klienta.

sbwp

Ľavá časť obrazovky s názvom Pracovisko obsahuje niekoľko adresárov a k nim priradených pod-adresárov.

Tu je ich popis :

Prijatá pošta (vstup) – nachádzajú sa tu všetky prijaté dokumenty, chybové hlásenia, doklady po splatnosti, e-maily a prípadne aj zadané úlohy

Odoslaná pošta (výstup) – štandardná evidencia odoslanej pošty, dokumentov alebo doriešených úloh

Opätovné oneskorenie – v tomto prípade ide o celkom zaujímavú možnosť pre používateľa. V zložke sú všetky dokumenty alebo úlohy, ktoré si používateľ nechal opätovne pripomenúť alebo predložiť z určitého dôvodu na spracovanie (napríklad ak chce používateľ nejaký dokument spracovať až neskôr pre plánované stretnutie, tak si u dokladu jednoducho nastaví tzv. opätovné predloženie. Tým bude dokument používateľovi systémom opätovne pripomenutý v nastavený deň)

Osobná schránka – tu môže používateľ presúvať svoje dokumenty a vytvoriť si cez pod-adresáre určitú štruktúru v evidencii svojich dokumentov

Všeobecná schránka – obsahuje zdieľané pod-adresáre s dokumentmi (napríklad interná podniková dokumentácia) v nastavenej štruktúre, kde sú tieto doklady prístupné pre všetkých prihlásených používateľov

Abonované zložky – sú ideálnym riešením pre rýchly prístup k používateľom definovaných adresárov (t.j. je to niečo ako obľúbené položky), kde si používateľ zvolené adresáre priradí k Abonovaným zložkám cez funkciu Abonovanie. Samozrejmosťou je aj spätné zrušenie pôvodne priradeného adresára

Kôš – po vymazaní dokladu alebo úlohy nepríde k okamžitému odstráneniu, ale všetko sa presunie a zobrazí v koši. Podľa potreby je následne možné spracovať obnovenie v prípade, že k výmazu prišlo omylom

V hornej lište prostredia sa nachádzajú rôzne ikony, ktoré poskytujú ďalšie dôležité funkcie ako vytvorenie novej správy, vyhľadávanie, zobrazenie kalendára (tu je možné zadávať a evidovať rôzne udalosti v rámci časového rozvrhu plánovaných udalostí) alebo rozdeľovníky ako distribučné zoznamy interných prípadne externých príjemcov (v tomto prípade ide o klasickú e-mailovú adresu) správ.

sbwp

Nabudúce sa podrobnejšie pozrieme na zasielanie e-mailových správ vrátane možností nastavenia správy.


Zaujal Vás článok? 

Zvážte možnosť jeho zdieľania na sociálnych sieťach alebo dajte mi vedieť Váš názor resp. pripomienky k tomuto článku a to odoslaním správy cez formulár, alebo priamo na e-mailovú adresu info@saperp.sk.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *